Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Вартість доставки від 30 грн. до будь-якого відділення УкрПошти. Доставка від 3 до 6 днів.
- За тарифами Нової Пошти від 85 грн. Доставка від 1 до 3 днів .
- Безкоштовна доставка до пунктів видачі Rozetka. Доставка від 1 до 5 днів.
- Вартість доставки від 30 грн. до будь-якого відділення УкрПошти. Доставка від 3 до 6 днів.
- Вартість доставки від 50 грн. до будь-якого відділення Нової Пошти. Доставка від 1 до 3 днів.
Способи оплати
- Онлайн оплата на сайті. Покупець додатково оплачує комісію 1% + 5 грн від суми замовлення.
- Зверніть увагу, що транспортна компанія "Нова пошта" стягує додатково комісію в розмірі 20 грн. + 2% від суми замовлення за послуги грошового переказу
- Покупець може оплачувати комісію залежно від банку обслуговування
- Зверніть увагу, що транспортна компанія "УкрПошта" стягує додатково комісію в розмірі 20 грн. + 2% від суми замовлення за послуги грошового переказу
Гарантія:
Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.
Дотримуйтеся цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:
Перевірте та збережіть гарантійний талон під час купівлі. Як зазвичай, у ньому мають бути вказані найменування та серійний номер пристрою (у точності, як на товарі), дата продажу, друк і підпис продавця.
Навіть якщо у вас немає гарантійного талону або він не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою в нашій базі даних і прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін обчислюється з моменту відвантаження товару зі складу (магазина).
Збережіть усі чеки та накладні, які зможуть підтвердити купівлю.
Збережіть повну комплектацію товару. У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для товарів, на яких не передбачений серійний номер, обов'язково потрібна й упаковка.
Перед відправленням на ремонт подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій має бути чистим.
У рекламі (заявка в сервісний центр) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють тільки те, на що вказав заявник. Пропишіть усі режими, у яких проявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.
Наш сервісний центр обслуговує всі товари, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.
Дотримуйтеся цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:
Перевірте та збережіть гарантійний талон під час купівлі. Як зазвичай, у ньому мають бути вказані найменування та серійний номер пристрою (у точності, як на товарі), дата продажу, друк і підпис продавця.
Навіть якщо у вас немає гарантійного талону або він не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою в нашій базі даних і прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін обчислюється з моменту відвантаження товару зі складу (магазина).
Збережіть усі чеки та накладні, які зможуть підтвердити купівлю.
Збережіть повну комплектацію товару. У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для товарів, на яких не передбачений серійний номер, обов'язково потрібна й упаковка.
Перед відправленням на ремонт подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій має бути чистим.
У рекламі (заявка в сервісний центр) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють тільки те, на що вказав заявник. Пропишіть усі режими, у яких проявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.